Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja
Ciborska Elżbieta
Marketingowe funkcje mediów
Region - polityka - promocja
Ciborska Elżbieta
- Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
- Rok wydania: 2001
- ISBN: 9788391139288
- Ilość stron: 182
- Format: 16.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketingowe funkcje mediów - Ciborska Elżbieta
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba jak nigdy dotąd informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.
Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.
Szczegóły: Marketingowe funkcje mediów - Ciborska Elżbieta
Tytuł: Marketingowe funkcje mediów
Podtytuł: Region - polityka - promocja
Autor: Ciborska Elżbieta
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
ISBN: 9788391139288
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 182
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg